דף הבית
English
אגודת ניצן
סניפי ניצן
מדריך השירותים לאבחון וטיפול
הורים וילדים
שיקום ודיור בקהילה
מדריך השירותים להשתלמויות
B-Friendly
אודות ניצן
חזון
מבנה הארגון
מורשת
ייעוץ מדעי
תרומות
יובל לאגודת ניצן
#menuItem34610
פגישות ייעוץ בזום חינם
סרטונים
מאמרים ומחקר
מן התקשורת
*
שם מלא
*
דוא''ל
*
טלפון
*
עיר מגורים
אשמח לקבל עדכונים מאגודת ניצן. בכל עת ניתן להסיר את כתובתך
אגודת ניצן
>
מאמרים - הגיל הרך
כיצד משפיעים הספרים על הפן הרגשי של ילדי הגן? / פרופ' ד ...
על רקע האלימות הגואה בעולם ראוי שניתן תשומת לב לדרכים לקדם התפתחות רגשית-חברתית של ילדים בגיל הרך. הבנה רגשית-חברתית כוללת הכרות עם מגוון רגשות, ראיית נקודת המבט של האחר והבנה של מצבים חברתיים.
חשיבות לימוד הכתיבה בגני חובה
תכניות ההתערבות בשיפור איכות הכתיבה מעלה את השאלה החשובה: האם יש לעשות זאת כבר בגיל הגן? מחקרן של מאת ד”ר שירלי הר־צבי (הכהן) וד”ר נירית ליפשיץ מתוך "הד הגן"
רגע של סיפור, רגע של קסם / ד"ר ציפי הורוביץ קראוס
"אמא, האזורים שלי במוח האחראיים של על צלילים מתחילים להתקשר עם האזורים האחראיים על מילים! אמא אני יודעת לקרוא!". חייכתי כששמעתי את הילה, בתי בת ה-6, נותנת את ההסברים המדעיים האלו לתהליך רכישת הקריאה".
אמנות השרבוט בגיל הרך / סוזן גל ורמי גרטלר
זמן רב בטרם אנו זוכים לראות את ילדינו כותבים או קוראים, עלינו לספק להם גירויים ורקע המעודדים מוטיבציה לכתיבה וקריאה. חשוב לשים דגש על צעדים ראשוניים לתחילת הכתיבה במיוחד למילים אשר כתיבתן מהווה ביטוי בשימוש יומיומי.
קריאה בכיתה א' כתגובה להתערבות בגיל הגן
אחד מתוצרי הידע הנרחב שלנו בנושא לקויות למידה הוא החשיבות של ההצלחה או אי ההצלחה של הופעת מיומנויות טרום קריאה בכיתות הנמוכות. מחקרים העלו את נושא ההתערבות המוקדמת בגיל הגן עבור ילדים המאותרים בסיכון לקשיי קריאה
הדפסה
שלח לחבר
Created by Consist
|
Design by Mixermedia
|
מדיניות פרטיות
|
תנאי שימוש
שלח דף זה לחבר
אימייל שלי:
אימייל של חבר: