דף הבית
English
אגודת ניצן
סניפי ניצן
מדריך השירותים לאבחון וטיפול
הורים וילדים
שיקום ודיור בקהילה
מדריך השירותים להשתלמויות
B-Friendly
אודות ניצן
חזון
מבנה הארגון
מורשת
תרומות
יובל לאגודת ניצן
#menuItem34605
פגישות ייעוץ בזום חינם
סרטונים
מאמרים ומחקר
מן התקשורת
*
שם מלא
*
דוא''ל
*
טלפון
*
עיר מגורים
אשמח לקבל עדכונים מאגודת ניצן. בכל עת ניתן להסיר את כתובתך
אגודת ניצן
>
מאמרים - לקויות למידה והפרעת קשב
תלמידים עם ליקויי למידה, הם חלק מכלל הצבעים בפסיפס בית ...
אגודת ניצן מחוללת מהפכה משמעותית ופורצת פרדיגמות חשיבתיות אשר הופכות את הלקות ליתרון ומובילים להצלחה. שיחה עם ד"ר מלי דנינו, מנכ"לית אגודת ניצן
מה עושים ילדים עם מצבור רגשות המהווים פצצה מתקתקת? / פ ...
מה עושים ילדים עם מצבור רגשות המהווים פצצה מתקתקת?-אספקטים רגשיים של תלמידים עם לקויי למידה והפרעות קשב והיפראקטיביות / מאמרה של פרופ' ציפי שכטמן, אוניברסיטת חיפה
התאמות או הקלות - במציאות חינוכית חדשה / פרופ' מלכה מרג ...
מחקר ותקווה לתלמידים עם לקויות למידה / פרופ' מלכה מרגלית ,ההתרגשות והשמחה בטכס חלוקת התארים ניכרו על פני הבוגרים והמשפחות באולם הגדול. סמדר, סטודנטית שסיימה בהצטיינות יתרה, בקשה לומר מספר מילים אישיות: "כל השנים אני מתמודדת עם לקויות ל
הפרעת קשב – על מה כל המהומה? / ד"ר איתי ברגר
הפרעת קשב היא הליקוי הנוירולוגי-התפתחותי השכיח ביותר בגיל הילדות. ההפרעה מתאפיינת בשילוב של (לפחות חלק) מהסימנים הבאים: טווח קשב קצר, מוסחות, אימפולסיביות ואי שקט מוטורי בעוצמה הגורמת להנמכה תפקודית ביותר מהקשר אחד ( בית, ביה"ס, משפחה)
מי זכאי להתאמות / ד"ר מלי דנינו, מנכ"ל ניצן
בחינות הבגרות בפתח, וכדי שגם שגם ילדים בעלי לקויות למידה יוכלו לצלוח אותן בצורה הטובה ביותר מאפשר להם משרד החינוך לקבל שורה של התאמות. מי זכאי להארכת זמן ומי לבחינה בעל פה, אילו גופים קובעים את ההתאמות?
לא רק אבחון- זכויות / ד"ר מלי דנינו, מנכ"ל ניצן
הילד מתקשה והמורה חושדת שזו לקות למידה? לפני שאתם רצים לאבחון כדאי שתעצרו לעשות סדר. למה לא לעשות אבחון פסיכו-דידקטי למרות המלצת ביה"ס, אילו התאמות מגיעות במבחנים ומה עושים אם מרגישים שהמורה לא מסייעת מספיק?
1
2
3
4
הדפסה
שלח לחבר
Created by Consist
|
Design by Mixermedia
|
מדיניות פרטיות
|
תנאי שימוש
שלח דף זה לחבר
אימייל שלי:
אימייל של חבר: