דף הבית   English
facebook nitzan page link

מתוך "חברייא" עיתון הבוגרים 2006

המועדון שלי

כייף לי במועדון עם כל החברים והחוגים. אנחנו אוהבים לצחוק הרבה ביחד, להכין סרטים ביחד בחוג תקשורת. אני מקווה, שהחוג ימשיך גם בשנה הבאה ושיצטרפו חברים חדשים.
כתבה : נועה אדמון

המועדון מהווה עבורי מסגרת חברתית, שבה הכרתי חברים וחברות חדשים. גם המועדון מעביר לי את הזמן במקום להשתעמם. כייף לי במועדון ואני מקווה, שאוכל להמשיך בשנה הבאה.
כתבה : שירה טל

המועדון הוא כמו בית שני שלי, הכרתי הרבה חברים נחמדים וטובים מלאים בחיים. טוב לי לראות את החברים פעמיים בשבוע. יש במועדון גילאים שונים אבל זה לא משפיע עלי כדי להיות חבר שלהם. תודה רבה למדריכות נילי ולילי על ההקשבה והעזרה.
כתב : ברק עוזרי

המועדון עבורי לפגוש חברים וממלא לי הרבה זמן פנוי מתי, שאני בבית אין לי מה לעשות ואני שמח לבוא לפגוש את כל הצוות והחברים.
כתב : מאיר שירי

חוגים במועדון

חוג תקשורת

השנה  התחלנו לכתוב תסריט על "סופר - קוקי", על פי נועה.
חלקנו תפקידים לצוות -  צלם, במאי, עורך וכו'...
כרגע, אנחנו עדיין לא מצלמים כי אין ברשותנו את הציוד המתאים.
חוץ מהסרט של "סופר – קוקי", עבדנו על סרט דוקומנטרי, שנקרא "ההוסטל של הדר", עליו נעבוד בשנה הבאה.
הציוד כרגע נמצא באישור התקציב של אגודת ניצן.
ליאת, הביאה לנו סרטים לראות כדי, שנלמד איך לצלם  עם כמה זויות צילום.
ולסיום השנה מאוד נהננו. המון תודה למדריכה ליאת על  הכל ונקווה, שנפגש בשנה הבאה.
כתבו : ברק עוזרי, אלכס ברומברג

חוג חינוך מיני
השנה בחוג "חינוך מיני", התחלקנו לשתי קבוצות: קבוצה אחת  של מתחילים וקבוצת מתקדמת.
בקבוצה הראשונה, גבו דיבר על חיזור וקצת על מיניות. בקבוצה השנייה התחלנו לראות סרטים של הדרכה
במיניות ולהכיר את כל אברי גופנו. אחרי הסרטים דברנו על כל פרק ופרק.  אם יהיה צורך, נראה את ההמשך של הסרטים.

כתבו :  מאיר שירי וטל שירה

הטיול לטורקיה
 הטיול לטורקיה נערך ב-23-27 באפריל 06. טסנו במטוס טורקי בחברת "פליי אייר". נחתנו בערב, קבלנו מזג אויר גשום וקר. באותו יום נחגג יום העצמאות הטורקי. ראינו הרבה דגלים ותמונות. הגענו למלון ב"קמר". הייתה בחדר האוכל ארוחת ערב.
ביום השני, אחרי ארוחת הבוקר, נסענו לטיול ג'יפים ב"הרי טאורוס", טיול של 4 שעות חזרנו למלון לארוחת צהריים.
ביום השלישי, נסענו למפלים. חזרנו לארוחת הצהריים. בערב, עשו לנו הפתעה מיוחדת עם פולקלור טורקי במועדון עם שירים וריקודים אותנטיים.
ביום הרביעי, היינו במפעל למוצרי עור ובגדים. ראינו תצוגת אופנה ואחר כך הלכנו להסתובב ולקנות דברים. חזרנו למלון אכלנו צהריים והלכנו למרכז מסחרי קטן וקנינו מזכרות.
לאחר ארוחת הערב עשינו מסיבת סיום בדיסקוטק של המלון.
ביום האחרון, קמנו ב-6:00 אכלנו ארוחת בוקר וטסנו לישראל.
ביום השני בערב עשינו טקס קצר ליום השואה.
חזרנו בריאים, עייפים, אך, מרוצים ומחכים לטיול הבא.

כתבו : צביקה קרש, צבי שינפלד, דליה שמואלי, משה עזרא, שלום עוזיאל

נושא לבחירה: התעללות בבעלי חיים
ישנם אנשים אשר שמים את הכלבים שלהם בתקופת הקיץ קשורים בשדה התעופה, שוכחים מהם ונוטשים אותם התופעה חוזרת על עצמה כל הזמן (במיוחד בקיץ) כאשר הבעלים של הכלבים יוצאים לחופשה ארוכה לחוץ לארץ. יש גם אנשים, שמרביצים לחיות שלהם, זונחים אותן וגורמים להן לגווע ברעב. או, שזורקים אותן לרחוב. התופעה מאד כואבת ומצערת. תופעה כזאת גורמת   ל"צער בעלי-חיים", לאסוף את הכלבים. כלבים זקנים, שנזרקו מהבתים בדרך כלל נידונים למוות. לכלבים הצעירים מחפשים בית חם כי יש להם יותר זמן לחיות. אנשים מעדיפים כלבים צעירים יותר מאשר מבוגרים.
אנו מבקשים מאנשים, שיש להם בעלי-חיים לא להתעלל בהם, לא לזרוק אותם. אנו מבקשים לתת להם יותר חום ואהבה.
אנו ממליצים לכל מי, שאינו אוהב בעלי-חיים, שלא ייקח מראש.